سرخط خبرها

دستگیری تبهکاران قمه کش در مشهد + عکس

  • کد خبر: ۱۶۱۳۳۶
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
دستگیری تبهکاران قمه کش در مشهد + عکس
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عاملان شرارت مسلحانه در یکی از محله‌های شهر خبر داد.

سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این پرونده گفت: ساعت ۲:۳۵ بامداد دیروز، اعلام خبری مبنی بر شرارت عده‌ای در منطقه رسالت مشهد، گروهی از مأموران انتظامی را سرخط این پرونده کرد. بنا بر آنچه شهروندان اعلام کرده بودند، چند مرد جوان در خیابان حبیب‌بن‌مظاهر درحالی‌که شمشیر به دست داشتند، مقابل خودرو‌های عبوری را سد کرده و با تهدید رانندگان از آن‌ها زورگیری می‌کردند.

این مقام ارشد انتظامی مشهد افزود: مأموران پس از حضور و انجام بررسی‌های میدانی، متهمان را که به جان یک دستگاه خودروسواری افتاده و با ضربات شمشیر و قمه در حال تخریب آن بودند، شناسایی و به‌سراغشان رفتند. در این لحظه اشرار شمشیر‌به‌دست با مشاهده خودرو‌های پلیس ضمن رهاکردن یک دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک، خود را در کوچه‌پس‌کوچه‌های اطراف مخفی کردند.

دستگیری تبهکاران قمه کش در مشهد + عکس

سرهنگ نگهبان در ادامه می‌گوید: ضابطان قضایی ما در کلانتری رسالت به تعقیب این افراد شرور می‌پردازند و آن‌ها را طی دو عملیات مجزا به دام می‌اندازند. اما تعدادی از این اشرار مسلح در زمان دستگیری با شمشیر به‌سمت عوامل انتظامی حمله‌ور می‌شوند که مأموران، آن‌ها را زمین‌گیر می‌کنند. مجریان قانون در بازرسی بدنی از متهمان این پرونده، دوقبضه شمشیر دست‌ساز هشتادسانتی‌متری، یک قبضه قمه و یک‌عدد افشانه فلفلی را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مشهد بیان کرد: با انتقال متهمان به کلانتری، چهار شهروند به این مجموعه انتظامی مراجعه و از این افراد شرور شکایت کردند. مال‌باختگان مدعی شدند که متهمان به‌دام‌افتاده با تخریب شیشه و بدنه خودروهایشان، گوشی تلفن همراه و کیف پولشان را سرقت کرده‌اند. سه متهم دستگیرشده بین ۲۵ تا ۳۰ سال دارند که پس از تشکیل پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی برای ادامه تحقیقات به اداره مبارزه با جرائم خشن منتقل شدند.

سرهنگ نگهبان تأکید کرد: پلیس همواره، چون سدی مستحکم ایستاده است در برابر فرصت‌طلبان و افراد شرور که شرارت و بزهکاری را راهی برای کسب درآمد و شهرت قرار داده‌اند. نیروی انتظامی هرگز اجازه خودنمایی به چنین افرادی را نخواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->